OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t

  • masa pelepasan:2022-05-28 21:14:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Ourense,Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam se

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa,OurenseMengulangi pengubah kotak lama, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, pejabat dan peralatan elektrik lain.

OurenseSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Apa peranan penting pengubah kuasa

KayarPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan tepat



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Sebab api dalam pengubah kuasa

Di mana untuk dijualSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Operasi pengubah tenggelam minyak


OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan tepat



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

JulatPengubah kuasa

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,OurensePembelian pengubah distribusi, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

OurenseSemasa menjalankan ujian tanpa muatan pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

OurenseMaklumat produk lain
  • ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

    ElblagTekanan hidraulik paksi naikApakah syarat untuk pemasangan

  • DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    DublinBridge boarding forklift mudahSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • DublinPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumMasalah teknologi insentif

    DublinPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumMasalah teknologi insentif

  • DublinLift bender tahapApakah sebab-sebab pemakaian

    DublinLift bender tahapApakah sebab-sebab pemakaian

  • PerbaunganPembuat pengubah jenis kering 1000Bagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

    PerbaunganPembuat pengubah jenis kering 1000Bagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

  • GarlandHydraulic lifting platform cargo elevatorRasa nilai apa yang perlu ditandingi

    GarlandHydraulic lifting platform cargo elevatorRasa nilai apa yang perlu ditandingi

  • GarlandTekanan hidraulik paksi naik bimbitMasalah teknologi insentif

    GarlandTekanan hidraulik paksi naik bimbitMasalah teknologi insentif

  • IseronContainer Jembatan NaikAplikasi universal dalam semua lapisan masyarakat

    IseronContainer Jembatan NaikAplikasi universal dalam semua lapisan masyarakat

  • segera:Peringatan: Maklumat OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t memberi anda OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t oleh syarikat kami, perkhidmatan OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t. OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OurenseDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakMemahami konotasi asas keterbukaan dengan t, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!